Sayfalar

22 Temmuz 2010 Perşembe

OTTO e.c BUTİK!!!!

Bugün çok çalıştığımı söylemiştim.Bakın ikinci postumu yapıyorum.Çalışkan bloggerim bu aralar (maşallah) :).Tesadüfen keşfettiğim bir butikten bahsetmek istiyorum.Otto e.c butik.Sahibi Elif çok şeker bir insan.Aslında geniş çapta bir styling yapmak isterdim ama zamanım yoktu.O yüzden üzerimde gördüğünüz mükemmel parçayla sizlere butiği tanıtmak istedim.Elbisenin özelliği vintage 55-60 yıllık bir elbise olması.Benim butikte en beğendiğim parçalardan biriydi.Elif bunu satmıyor çünkü ilham alıyormuş.Tabiki siparişle aynısını yapıyor.En alt katı atölye diğer iki katı da güzel tasarımları ciddi anlamda çoooook ucuza bulabileceğiniz bir butik .Bu tesadüf buluşma bize birde iş birliği getirdi:) Benim tasarımlarımı da OTTO butikte bulabiliceksiniz.Ama hemen değil çok kısa zaman sonra haber veririm :)



Otto e.c butik adres:Türkgücü cad.No:74/A Cihangir

1 yorum:

Zelis Kurt dedi ki...

merhaba seni takipteyim.bloğunu çok beğendim.bende beklerim seni tatlım.
http://kelebekkizim.blogspot.com/