Sayfalar

4 Eylül 2010 Cumartesi

NELER GİYİNMİŞİM ?

Herkese merhaba :) IFW de neler giyindiğime dair bir post yapıcağımı kaç gündür  twitterda   duyuruyordum.Ancak tüm fotoğrafların elimde olmaması sebebiyle yapamıyordum.Neyse ki bu akşam ulaştım.Neler giyinmişim bakalm veya neler dikmişim bakalım da diyebilirim :)
1. gün tek kollu olarak tasarladığım elbisenin aslında göğsün üstüne gelen cebinide apolet gibi boncuk işleyecektim ama zamanım yetmedi. Daha doğrusu hiçbişeye zamanım yetmedi.Her günüm aceleye geldi ve pek içime sinmedi.Ayakkabı özel el yapımı yurtdışına gönderiyorlarmış.Çantam Juicy Couture.Kemer twist.



İkinci gün için aslında resmen houte couture bi tayt diktim.Çokta güzel oldu biraz dar oluşu haricinde ama havaya biraz ağır kaçar diye düşünüp giyinmedim.Aslında bu elbiseyi kısa kesip o taytla beraber giyinicektim.Ama tayttan vazgeçince elbise olarak kaldı etek uçlarını asimetrik bıraktım.Sanki beni kilolu gösterdi :(





Ayakkabımda gözüme çok sade görününce arta kalan kumaşlardan fiyonk yaptım.Ayakkabı Just cavalli.Çanta Gucci





                                                                                                 
                                                                                 
Dördüncü gün dolaba bakıp giyinicek hiçbişey bulamayınca işe koyuldum sabah sabah üzerimdekini diktim.Gamze saraçoğlunu saniye farkıyla kaçırdım :) Gerçi erken gitsem de bişey değişmicekti.Çünkü davetli konukların dahi alınmaması gibi bir rezalet yaşandı..Gamze Saraçoğlu ganimetlerinden fön hediyesini bana hediye eden   Biluncuğuma  muccccccukkkkk :) (Bende çok fön çektirim ya ) Makyajıma gelince alışılmış makyajımın biraz dışına çıkıp kırmızı ruj sürdüm.Bana çok abartılı geldi ama arkadaşlarım beğendi.Ama ben yine de tüm gün silsem mi diye düşündüm durdum :)  Siz ne düşünüyorsunuz?Ayakkabı konusunda da o gün bir şansızlık yaşadm dikiş için işyerine gidince oradan giderim diye  düşündüm.Beklediğimden kısa sürede dikince de eve gidiyim rahat rahat hazırlanıyım dedim.Tabiki ayakkabımı unutmuşum :) Neyse ilk gün giyindiklerimi giyindim :)Bilekliğimide kışın örmüştüm.Çanta Vintage                                                                                                  

                                                              

Üçüncü gün içimdeki t-shirtu biraz modifiyeledim ve üzerimdekini diktim.Şort zara t-shirt terkostan :) ayakkabı Secret zone Çanta  miss 60 aslında uyumlu bi çanta kullanabilirdim ama kıyafet çok koyu kaldı biraz açık renk olsun istedim.

2 yorum:

Modagrafya dedi ki...

üçüncü gün giydiğin kıyafetinle sokak modası yazım kapsamında senin de fotoğrafını çekmiştim, şu adresten bakabilirsin tabii fotoğrafın kalitesi eşsiz(?!) makinemle biraz düşük oldu ya neyse:s
http://www.allthatglittersblog.com/2010/08/istanbul-fashion-week-sokak-modas-ne.html

MODA DUYGUSU dedi ki...

bakıyım canım olsun :) benim de makinem çok iyi değil bende prof almayı çok istiyorum :) sanırım bana kartını vermiştin hatırladm :) sevgilerimle