Sayfalar

5 Ekim 2010 Salı

INTENSE DAYS!!!

Herkese merhaba.Bu aralar çok çalışıyorum.Ama dönüp bakınca hiçbişey yapmamış gibi hissetsem de aslında işleri rayına oturtuyorum.İnanın bu hepsinden zor. Bu kış bol tempolu bir kış olucak benim  için. Sadece üşümeden çalışmak istiyorum:) 
Blogumu ihmal ettiğimin farkındayım.Bu durum beni üzüyor gerçekten. Tabiki işlerimi yoluna koymama az kaldığı için blogumda yine stilimi paylaşabiliceğim günler yakındır : )
Kombinasyonuma gelince  bu aralar gömlek ve yüksek bel çokca tercih ettiğim ikililerden. Bir de gömleğe düğüm atıyorum.Eteklerde hoşuma gidiyor.Pantolonda ise potluğu engelliyor. Bugün açık ayakkabı giyindim ama bir daha çorapsız aslaaaa :) Sanırım yaz gelene kadar iki lafımdan biri üşümek,üşüdüm mü,üşür müyüm olucak.Üşümek benim için gerçekten korkunç birşey ve gerçekten çok üşüyorum. 
aaaa son olarak söylemeden geçemicem 2-3 gün önce inanılmaz 2 vintage gömlek sahibi oldum.Nasıl mutlu oldum bilemezsiniz. Birdeeeeee uzun zamandır alıcam alıcam alıcam diyip alamadığım siyah mat ojenin sahibi oldum sonunda. Kasaya ödeme yapıcakken biriken puanlarımla bedavaya almakla sevincim tavan yaptı :) 




Saksının içinde keyif yapan pisiciği fotoğraflamak isteyince rahatsız olup kalktı.Sanırım en nefret ettiği canlı ben oldum o dakika da :)

Gömlek ,pantolon ve Çanta:Vintage
Mont:55 DSL
Ayakkabı:Victoria Secret
Bilezik: Coquet


6 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Pisileri çaktırmadan çek ablası o zaman kızmazlar bu arada sevdim bu kombini mucxx

MODA DUYGUSU dedi ki...

haklısın ablaların en güzeli bundan sonra öyle yaparım :) tesekkurler xoxo

Kürksever dedi ki...

Gömlek/bluz enfes!

MODA DUYGUSU dedi ki...

çok teşekkürler bende çok sevdim.Hatta birde farklı kombinledğimde post yapmayı düşünüyorum :)

Modavesaire dedi ki...

aaa. o pisiyi yerim benn ne şeker şeey :))
tabi sen de öyle, süppersin şekerim:)

MODA DUYGUSU dedi ki...

evet çok şekerdi gerçekten.çok teşekkür ederim canımm öpüldün kocaman :)