Sayfalar

2 Aralık 2010 Perşembe

YENİ HABERLER!!!!!

Size iki yeni haber vermek istiyorum. modatakibi sitesinde artık yazılarım yayımlanıyor :) Modayı,trendleri en son moda haberlerini,sağlıklı yaşam önerilerini  ve beni takip etmek isteyenlerin yeni adresi modatakibi :)
İkinci haberimi kırmızı yazılarla yazmamın sebebi yılbaşı ile alakalı olması :) Beni  Facebook'tan   ve twitter'dan  takip edenler biliyor.Yılbaşı koleksiyonu hazırlıyorum.Son sürat çalışıyorum ve çok yoruluyorum. Hatta pazartesi günü yorgunluktan hasta bile oldum :( Hayatımdaki ender zamanlardan birindeyim sanırım yorulduğumu bile anlayamıyorum.Gece geç yatıyor yada heyecan ve düşüncelerden yatmaya çalışıyor :) Sabah erkenden uyanıyorum.Bana bol bol şans dileyin.Önümüzdeki hafta neler olucağını bende çok merak ediyorum.
Yeni yıla henüz girmedik ama benim ilk yeni yıl temmennim önümüzdeki senenin tamamının  aynı bu heyecan ve tempoyla geçmesi:) xoxo

3 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

wuuhhhuuuuuuuuu
süper bir haber bu.
zevkli secımlerın için sabırsızlanıyorum :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Kolay Gelsin sana, ne güzel, heyecanlı koşturmacalar bunlar. Bol şans dilerim..

MODA DUYGUSU dedi ki...

evet kızlarr büyük gün yarın :D