Sayfalar

27 Mayıs 2012 Pazar

UUUPPPSSSS!!!

Ben genelde birşeyi çok beğenip , çok uygun fiyata da bulsam farklı rengini almam.. 
Daha başka birşeye yönlenirim.. 
Ama Bu harika bebekler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.. Hepsini istiyorum :)
Ben ki ince yüksek topuk hastasıyımdır..Takip edenler çok çok çoook iyi biliyor..
Buna ragmen bu müthiş Tom Ford'lara nasıl hayır denir ki.. 
O ne müthiş sanat eseridir öyle.. Ben bunları gece, gündüz, ilk buluşmada, iş görüşmesinde, pazartesi sendromunda, pazar keyfinde , etekle, pantolonla, elbiseyle her yerde ve herşeyle giyebilirim..
Bayıldım tek kelimeyle.
Acaba fiyatları ne kadardır.. Mutlaka almalıyım!!
Mümkünse şu renklilerden rica ediyiiimmm :)






kaynak: lotus-premium.com.ua

1 yorum:

Unknown dedi ki...

enfesler... acaba nasıl dururlar??