Sayfalar

28 Ağustos 2012 Salı

SAPPHIRE SEYİR TERASI!!!!

Yazın son , sonbaharın ilk gününden herkese merhaba... 
Benim için hüzünlü bir merhaba oldu.. Yaz mevsimini çok seviyorum..Her yaz bitişinde sevgilimden ayrılmışçasına bi hüzün, bi sinir , bi depresif ruh haline bürünürüm.. Havalar  gerçekten soğuduğunda durumu kabullenir normale dönerim..Hassas  kızım havadan bile etkileniyorum işte :/
Fotoğraflarda anlaşıldığı gibi bugün Sapphire seyir terasındaydım.. 
İlk defa gittim..Bence herkes mutlaka gidip İstanbul'u kuşbakışı izlemeli.. 
Bu aralar çok bu tarz giyiniyorum ..Hem renkli hem salaşım.. 










İstanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı:)



Sarı T-shirt:Duygu Cinisli
Mavi üst ve pantolon:No name
Çanta:www.modazigi.com
Ayakkabı:BCBG 
Yüzükler:Eminönünden

1 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

sonbahar psikolojisine hazır olmak lazım sanırım :(((terası seviyorum ama sakin halini ...sabah saatlerini mesela ...:)
sevgiler