Sayfalar

3 Eylül 2012 Pazartesi

KAZANAN!!


Ruj sürmek benim için de çok önemlidir.. Üniversiteye giderken parlak pembe ruj favorimdi..Yıllarca bıkmadan usanmadan kullandım.Hangi marka da ne var?Hangisi gerçek Barbie pembesi hepsini bilirdim :) 
Benim imzam olmuştu adeta:) Herkes beni parlak pembe rujla anar olmuştu.. 
Kim derdi ki gün gelecek pembe ruj sürmeyeceğim... 
Şimdilerde tercihim daha naturel tonlardan yana :)
Kırmızı,pembe,doğal fark etmez..Ben de rujsuz yapamayanlardanım..Gece uyumaya hazırlanırken kremlerimi sürer , rujumu sürer öyle uyurum :)
Gelelim kazanana.. 
Gönül isterdi ki çekilişe katılan herkese hediye edebiliyim..
Yeniden bu tarz çekilişler yapacağıma söz veriyorum :)
Daha çok kişiye hediye vereceğim bundan sonra :)
Kazanan 11 numarayla Merve olmuş :)
Kendisine iyi günlerde kullanmasını diliyorum :)
Hepinizi en güzel rujumla kocaman öpüyorum:)

1 yorum:

merve üzüm dedi ki...

çok tşk ederim iletişim bilgilerimi gönderdim