Sayfalar

16 Nisan 2010 Cuma

GÜZEL BİR GÜN!

Normalde çok üşüyen bir insan olduğum için kışın çok fazla etek veya elbise giyinmiyorum.Bugün hava gerçekten çok güzeldi.Fırsat bu fırsat dedim hemen giyindim eteklerimden birini.Tabi tam anlamıyla havalara güvenemediğimden kalın çoraptan daha kopamadım.Yaz gelse de istediğim gibi giyinmeye başlasam artıkkkk:)





T-shirt:Zara
Etek:Top-shop
Çorap:Penti
Ayakkabı:BCBG
Mont:Kardeşimin
Çanta:Mango
Kolye:Bir arkadaşım benim için yapmıştı:)
gözlük:Assortie

6 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Fotoğraflara bayıldım arka plan ve kadar da hoş durmuş öyle :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

çok tşk ederim canım.Arka planı bende çok beğendim.

Stil Direktoru dedi ki...

evet ya ayz gelsin ama bu halinde süper canım

MODA DUYGUSU dedi ki...

çok tşkler :)

sunset dedi ki...

arka plan gerçekten çok hoş durmuş..

http://sunsetvillage.blogspot.com/

MODA DUYGUSU dedi ki...

tşkler sunset:)