Sayfalar

13 Nisan 2010 Salı

HERŞEY GÜZEL!

Uzun bir ara (1 ay kadar) internete giremedim.Gerçekten çok zorlu bir süreçti benim için:)Taşındık.Eski evimizde neti komşudan kullanıyorduk.Benim ödevlerimin çokluğu ve taşınma telaşı birleşince interneti bağlatma işi bayağı sarktı.Neyseki artık kavuştum:) Hayat artık tamam,herşey yeniden anlam kazandı:)İnternet yok iken ne yapıyorduk hiç bilmiyorum.
Bu arada çok çalıştım, çok ödev yaptım.Elbise bile diktim:)Giyineceğim ve fotoğraf çekileceğim merak etmeyin:)
Blogum için yeni planlarım var.Artık daha çok kendi stilime yer vermeye karar verdim.Yaptığım DIY projelerini neden blogumda yayınlamadım diye çok düşündüm taşınma aşamasında.Artık yaptıklarımıda yayınlayacağım.Kısacası tam gaz geldim diyebilirim.Herşey çok güzel:)

T-shirt:Ferre

Mont:Guess

Pantolon:D&G

Çanta:Juicy Couture

Ayakkabı:Barbour

Çorap:Penti

Kolye:Ankaradan bir yerden ama hatırlamıorm:)

Gözlük:Ray-Ban

Fular:Ben yaptım:)

Hiç yorum yok: