Sayfalar

15 Mart 2011 Salı

28 ŞUBAT AL JAMAL

Bana çok uzun gelen bir aradan sonra herkese öncelikle merhaba.Şu minicik kutucuğa bişeyler yazmayı fotoğraflar yüklemeyi nasıl da özlemişim.Çok özlenen sevgiliyle kucaklaşmak gibi oldu =)
Ardarda bi kaç post yapmayı haketti bu blog..
Şimdi size 28 şubat Al Jamal'de düzenlenen Peramoda platformun düzenlediği benide tasarımcı olarak davet ettikleri geceden objektife yansıyanları göstereceğim.
Öncelikle gece boyu beni yalnız bırakmayan sizlerin modda-twin olarak tanıdığınız Gönül'cüğüme çok  teşekkür ederim.Gece boyunca yanımda oldu beni hiç yalnız bırakmadı.Üstelik First Love koleksiyonumdan beğendiği bir parçayı giyindi.Öyle çok mutlu oldum ki anlatamam:) 








Geceyi düzenleyen Engin Bey'e teşekkürler.
Ayrıca beni Gönül gibi yine yalnız bırakmayan Meltem arkadaşıma da çok teşekkür ederim.Tanısanız çok seversiniz.Öyle şeker ki :)
Gecede First Love koleksiyonumu tanıttım.Benim için çok özel bir geceydi.Geceyi organize eden ve emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Elbise:O geceye özel tasarladım.
Kolye:Mango
Ayakkabı:Prada
Çorap :Penti
Çanta :Vintage

2 yorum:

tubiss dedi ki...

süper gözüküyor herşey :)
rujunda çok güzelmiş :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

teşekkürler tubişim :) mujks