Sayfalar

15 Mart 2011 Salı

MANGO DEFİLESİ!!!

Mango defilesine katıldığım gece kombinasyonum böyleydi.Defileye ait görüntüleri kaybettiğim için yayınlayamacağım.Çırağan sarayında yapılan defile organizasyonu muthişti.
Gömlek ve çanta:Vintage
Pantolon ve kemer:Duygu Cinisli
Ayakkabı:Yaptırdm

Arkadaşımızın doğum gününü Mask Music Live'da kutladık.Güzel bir geceydi.Kombinasyonum görünen kısmı :
Askılı atlet:Hediye markasını bilmiyorum.
Kolye :Goldaş
Ayrıca tüm gece fotoğraflarımı çeken ve onları bu hale getiren Yalçın Avcı'ya teşekkür ederim.

Arkadaşlarla buluşuldu zaman geçirildi.
Onun haricinde tiyatro ve sinema seyansları ihmal edilmemesine karşın fotoğraf çekilmek ihmal edildi.Ne de olsa blogger kapalıydı paylaşamadıktan sonra ne işe yarardı ki ...

Bu ojelere ve yüzüğe aşık oldum.Sigayı görmezden gelip aşık olmaya devam ediyorum..
Biliyorum sizde benim gibi bu ojelerin hepsini arzuluyorsunuz.Hepsi benim olmalı hepsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
Özlem Süer Akmerkez Black Box açılışında Onur Alakay'ın objektifine böyle yansımışım.Daha yeni gönderdi bende blog açılır açılmak paylaştım tabiki.Çok teşekkür ederim kendisine :)
İstanbul Moda Haftasında birilerinin objektifine böyle yakalanmışım yine.Kimin gönderdiğini unuttum :)
yinede teşekkür ederim.


Hiç yorum yok: