Sayfalar

16 Aralık 2012 Pazar

MODA PAZARLAMASI & LUX MARKA YÖNETİMİ

Son zamanlarda çok önem verdiğim konulardan birisi lux marka yönetimi , moda marka pazarlaması..
Bu anlamda La Salle Academy moda pazarlaması eğitimine başlamaya karar verdim. 
Öncesinde genel bilgi olması için İstanbul Business School Lux Marka yönetimi eğitimi aldım. 
İki haftasonu süren kursta marka yönetiminden, vitrin , sunum, tüketici, marka kimliği,inovasyon,pr gibi bir çok anabaşlığa değindik. 
Ancak konuyu derinlemesine incelemek ve uzmanlasmak için La Salle Academy'i öneriyorum.
Yarın üçüncü haftaya başlıyoruz.
İlk haftayı kaçırmış olsam da şuana kadar marka sadakati ve tüketici davranışları inceledik..
Çok yararlı bilgiler öğreniyorum..
Eğer butiğiniz varsa veya acıcaksanız, kendi markanizi kuracaksaniz veya lux markalarda yönetici olarak calısmak istiyorsanız mutlaka bu eğitimleri almalısınız.. 
Eğitim ilerledikçe içerik hakkında bilgilendirmeye devam edeceğim.. 


p.s:Fotograf  iki sene önceye ait..

1 yorum:

What's Next dedi ki...

demek sürekli karşılaşmamızı bu programa borçluyuz! başarılar diliyorum sana derslerinde ;)