Sayfalar

17 Aralık 2012 Pazartesi

TWİGY by GİSELE BUNDCHEN!!!!

Bu aksam Grand Hyatt otelde Gisele Bundchen'in Twigy için tasarladığı iç çamaşarı defilesindeydik.. 
Defileye ait fotoğraf paylaşamıyorum ancak modellerin hepsi birbirinden güzeldi.. 
Eeee ama biz görmek istiyoruz diyorsaniz harika haber Markafoni'de satışta olcak. 
Markafoni'yi takipte kalın..
Özellikle mercan rengi olanlar müthişti..
**
Zaman zaman kalem etek giyiniyorum. 
Kaz ayagı deseni de çok hoşuma gidiyor. 
Aslında çok fazla desen karıştırmayı sevmiyorum ama kaz ayagıyla leopar karısımından gayet memnunum. 
Kemerimi de liseye giderken yapmıştım. 
Sürekli kullanıyorum ve gözümde hep fashionable.. 









Kazak:Agenda by Zeynep Tosun
Kemer ve etek :Duygu Cinisli
Ayakkabı :D&G 
Çanta ve kolye :Mango 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

kombin yine harika ama özellikle de çoraplar ve ayakkabı

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.