Sayfalar

22 Haziran 2010 Salı

DUYGU VE KEDİCİK

Çok yoğun ödevlerle dopdolu bir haftadayım.2 hafta sonra rahatlayacağımı umuyorum.Hem bugünlerin hemen geçmesini istiyorum.Hemde hiç geçmesin hep böyle kalıyım istiyorum.Bu gelecek korkusumu,şimdi mutlu hissetmem mi bilmiyorum.Neler olcak bekleyip göreceğiz=)

Bu yaz çeşit çeşit etekler,elbiseler giyinmek istiyorum.Çok fazla pantolonlara sabitlenmek istemiyorum.
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Şimdide pisiciğin ayakkabılarıma olan aşkını görebilirsiniz:)Görünce çıldırdı.Ağzı açık kaldı.Zor sakinleştirdim:)Bu arada komik bir özelliğimden bahsetmek istiyorum.Mesela bir kedi köpek sesi duyduğum zaman hemen taklit ederim:) hav hav :D
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
üst atlet ve t-shirt:Fornarina

etek:Only

Çorap:Taksimden

Ayakkabı:diesel

Çanta1:mango

Çanta2:Vero moda

Bilezikler:Coquet

Hiç yorum yok: