Sayfalar

22 Haziran 2010 Salı

KAMUFLAJ MODA MI DEDİNİZ??

Bu fotoğraflar bir kaç gün önce çekildi.Fakat internetim koptuğundan yayınlayamadım:( Neden koptuğunu da anlamadım.Ama Söylencek tek bir söz var.TTNet'e lanet olsun!Bir insan 45 dk hatta bekletilir mi ben anlamıyorum.Paranoya ruhum devrede bu konuda bence kasıtlı kestiler internetimi=)Durup dururken net kopuyor, sınırsız tarifedeyim ,gelicek miktar belli fakat çok fazla geliyor.Nedenini soruyorum ayın 20 sinde belli olcak diyorlar vs.. Gerçekten can sıkıcılar.Umarım ya düzelirler ya da karşılaştıkları insanlar hep benim gibi sakin karşılayacak insanlar olur.Aksini taktirde tüm mesai saatlerini tartışarak geçiriyorlardır:)

Neyse... TTNET'e öfkemi kustuktan sonra devam edebilirim.Gezdirdiğim hayvanın türü çin aslanıymış:)ASlında köpek sandım ,sonra aslan dedim kendi kendime sonra nasıl ne aslanı dedim:) Sahibi' çin aslanı' dedi ben bişey sormadan:)Hemen sevdirdi,kaynaşmamızı sağladı.Aslında çok uysaldı ama ben yine de korktum:)Bana baktığı an tasmasını bırakıp kaçıyordum:)Makarna ve pilav yiyormuş:)Çin aslanı değil ama keşke benimde bir köpeğim olsaaa:( Ne güzel severdm:(

Elbiseme gelince bu sene kamuflaj desen moda.Bende hemen işe koyuldum ve kendime görmüş olduğunuz kamuflaj desenli bana göre şahane elbiseyi diktim.Karpuz kol oluşunu ,boyunu,darlığını,zımbalarını çok sevdim.Kısacası ben bu elbiseyi tuttum:)
Kimden duygu

Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Elbise:Tasarım,dikim ve süsleme bana ait..

Çanta:Miss60

Bootie:Pepe jeans

Kemer:pantolonlarımdan birisinin kemeri.

Hiç yorum yok: