Sayfalar

22 Haziran 2010 Salı

WEEK LATER

Bikaç gündür herşeyin yolunda gittiğini söyleyemeceğim.Tek tesellim herşeyin yoluna girmesi olur.Dün arkadaşım S bizdeydi.Bugünde güzel bir gün geçirdik.Yarın yine gelicek söz verdi.Moralim düzeliyor onunlayken.Dün gece çok komikti.Sabah ezanını geçeli bayağı olmuştu uyuduğumuzda.Uzun süredir bu kadar geç uyumamıştım.Bugünde güzeldi.düşününce insanın başına ne gelirse gelsin herzaman yanında sevgili,dost,aile gibi tutunacak birilerini arıyor.İşte benim o en yakınımda herzaman herşeyimi paylaşabileceğim dostlarım ve ailem var.Bunun olması çok sevindirici.Kim bilir belki öbür türlü başedemezdim hiçbirşeyle.
Kimden duygu
Bu fotolar geçen hafta çekilmişti.Ancak yayınlamamıştım.Bugüne kısmetmiş. 2 postluk yayınlanmamış fotolarım var.Sırayla:)
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
Kimden duygu
t-shirt:Perlina

mont:Guess

Tayt:Ben diktim

ayakkabı:Prada

Çanta:Ferre

Kolye:Ben yaptm

Hiç yorum yok: