Sayfalar

15 Kasım 2010 Pazartesi

ARKADAŞLIKTAN ÖTE !!


Herkese merhaba.Bugün arkadaşım S ile birlikte Saw7'i izledik.Hem gerilim hemde 3 boyutlu olunca dudak soyma,parmak çıtlatma,yerine sığamama, şekilden şekile girme olayını an be an yaşadık. Arkadaşımla zaman geçirmeyi çok özlemişim.Bu buluşma çok iyi geldi. Şöyle bir düşündüm de benim sevincim olduğunda gözleri parlayarak dinleyen , ben üzüldüğümde kahrolduğu gözlerinden okunan  yada benim param olmadığında cebindeki parayı hiç düşünmeden ikiye bölen kaç kişi var ki.. Güzel dünyamızın gittikçe çirkinleştiği zamanda kaç dostluk vardır ki bu şekilde? İşte bu yüzden ben çok şanslıyım.. Benim böyle dostlarım var.Nazar değmesin inşallah :) Umarım sizinde elinden sıkıca tutabildiğiniz dostlarınız vardır.Eğer varsa sizde çok şanslısınız demektir :)
Ojelerimi nasıl buldunuz? Ben karışım yaparak elde ettim o rengi.Birde mat olsaydı işte o zaman tam istediğim gibi olucaktı.Bu karışımı yine yapmayı düşünüyorum ama bu kez daha koyu asfalt gri gibi olsun istiyorum.Belki birde üstüne sevilla matte kullanırım.






Pantolon:D&G
Gömlek,Kemer,çanta:Vintage
Ayakkabı:?
yüzükler;çeşitli butiklerden

Hiç yorum yok: