Sayfalar

27 Kasım 2010 Cumartesi

MODA DUYGUSU NEWS

Nisantasilife'da yazmaya başladığımın haberini daha önce vermiştim.şimdide röportajım yayınlandı:) Bakalım ModaDuygusu neler söylemiş diyenler buraya
O zaman haber vermeye başlamışken son gelişmeklerdende haberdar ediyim sizleri.Bu ara alışılmışın aksine hep güzel gelişmeler oluyor.Maşallah diyelim.Tasarımlarım Lazy butik ve Paperfaces butik yanı sıra artık pasajda online satışta.
Anlaşmak üzere olduğum yeni butikler var.
Biliyorsunuz benim atölyem küçük ve biraz sapa bir yerdeydi.Eskiden  tanıdğım tekstille ilgilenen bir arkadaşım  da benim gibi tasarım yapan birine ihtiyaç duyuyormuş.Malum bende daha profesyonel bir atölyeye. eee o zaman hadi beraber birşeyler yapalım dedik.Yarın taşınıyorum ve bu sayede kocaman bir atölyem olmuş oluyor:)Ayrıca atölyenin bir kısmı ilik-düğme olarak çalışıyor.Tekstille ilgilenen varsa bu konuda da paslaşabiliriz :) Tabi sadece bu konuda değil tasarım,dikiş gibi tekstilin farklı dallarında da:) 
Yılbaşı için özel bir koleksiyon hazırlıyorum.Bakalım beğenicek misiniz?
Şimdilik haberlerim bunlar ben çalışmaya ve etkinlere katılmaya devam ediyorum.Tabiki en önemlisi bloglamaya:)Sevgilerimle 

Hiç yorum yok: