Sayfalar

17 Kasım 2010 Çarşamba

İYİ BAYRAMLAR!!!!!!!

Herkese iyi bayramlar.Umarım sevdiklerinizle neşeli,keyifli bir bayram geçiriyorsunuzdur.Ben bu bayram bol bol tembellik yapmayı hedef almıştım.Ancak görüşemediğim arkadaşlarım hedefi tutturmama izin vermediler.Sürekli dışarı geçiyor.Gezme,bowling,sinema,yemek vs.. bol aktiviteli bir bayram içerisindeyim :) Umarım kurban etlerinden bol bol yemiyorsunuzdur. Kurban etini dikkatli tüketmenizi tavsiye ediyorum.Özellikle yanında mutlaka sebze yemelisiniz ki dengeli olsun.
xoxo







Uzun kollu t-shirt:Miss60
Pantolon:Kardeşimin
Ceket:Mango
Ayakkabı:Özel el yapımı
Çanta:Vintage

6 yorum:

Guz dedi ki...

sana iyi bayramlar :)

Unknown dedi ki...

mmmm ayakkabılar harika :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

@missy tesekkurler
@cicici tşkler bende bayılarak almıştım :)

Mısra S♥ dedi ki...

Bayramlığına hayran oldum:) renk uyumu süper görünüyor. Sanki o ayakkabılardan bende istiyoruummm!

Unknown dedi ki...

Renkleri sevdim(:

MODA DUYGUSU dedi ki...

çok teşekkürler kızlar aslında giyinirken fazla renklimi diye düşünmedim değil fakat gözümü okşadı :)
@ mısra o ayakkabılara bende baylmıştm ama aynısından bulabilirsen kaçırma derim feci rahat :)