Sayfalar

9 Şubat 2011 Çarşamba

İSTANBUL FASHION WEEK FIRST DAY!!

IFW benim için Zeynep Erdoğan defilesi ile başladı.
Zeynep Erdoğan'ın trikoları,asimetrik gömlekleri ve desenlerini beğendim.Zeynep Erdoğan ve Zeynep Tosun bolca deri eteklere yer vermişti.Ben de istiyorum.Bi sürü deri etek :)

Niyazi Erdoğan'ın ele aldığı konuyu işleyişine,o fikri hayata geçirişine hayranım.Dolmuş konulu defilesiyle fazlasıyla ses getirdi.Herkes çok beğendi.Detaylar,mankenlerin konuyla uyumu,müzikler süperdi.Niyazi Erdoğan'ı tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum.



Santral'e giderken yolda Zeynep Tosun'un babasıyla tanıştım :) Kızının defilesini izlemeye gidiyor ve çok heyecanlıydı.Nasıl olmasın ki ?
Zeynep Tosun bu defilesinde geçen kış olduğu gibi çok iddialı,şatafatlı değildi.Sade ,şık,feminen kadınlara hitap eden güzel bir koleksiyondu.Zeynep Tosun'da da detaylar güzeldi.Birinci fotoğraftaki deseni,ikinci fotoğraftaki gömleğin manşet detayını, en çok sondaki fotoğraftaki pantolonun bel detayını beğendim.




G.Gentile defilesinde klasiklikten kurtulmak isteyen erkeklere bir kaç alternatif yakaladım.Rengarenk atkı,bordo yelek ,renkli pantolonlar güzeldi.


Atıl Kutoglu defilesinde kürkler ve kadifeler göze çarpıyordu.Ayrıca deriler,payetler,tüller kullanılmıştı.Koleksiyon mantığında olmayan birbirinden bağımsız parçaların müşterileri daha defileyi izlerken satın alacakları parçaları gözlerine kestiyorlardı.





Ramsey Onyx defilesi bildiğimiz Ramsey'in çizgisinin dışındaydı.Çok güzel aksesuarlar vardı.Örneğin eldivenler.Ayrıca ayakkabılar ve deri montlar da süperdi.Kesinlikle alınası.Alternatif arayan erkekler bence Ramsey'e uğramalı.




Karma defilesinde Moda Duygusu için çekim yapan arkadaşım Can E. Yalkın'a teşekkür ediyorum:)

2 yorum:

deniz saatçioğlu dedi ki...

Aaaaa, Atıl Kutoğlu defilesinde ben de vardım. Keşke görseydim seni..:((

MODA DUYGUSU dedi ki...

aaa öylemicanımmm bak üzüldüm şimdi :)
Neyse bir Dahaki IFW'de gorururz belki birbirimizi :))