Sayfalar

10 Şubat 2011 Perşembe

İSTANBUL FASHION WEEK SECOND DAY!!

Aslı Güler ikinci günün açılışını yaptı.Cici kız imajını sevdim.Şifonlar ve trikolar ağırlıktaydı.
 


Jale Hürdoğan'ın mankenleri dans yarışmasından fırlamış gibiydi.Vermek istediği mesajı doğru bir şekilde verdi.Fırfırlar,şifonlar  ağırlıktaydı.


Simay Bülbül'e olan hayranlığı daha önce de dile getirmiştim.Derilerin birbiriyle muhteşem dansı yetmezmiş gibi aksesuar konusunda da harika tasarımlar yapıyor.Ayrıca şifon ve tül deriye eşlik eden kumaşlar arasında.Zema'nın Seslenişi yine herkes tarafından beğeni toplayan defileler arasına girdi.Tebrikler Simay Bülbül..


Günseli Türkay kısa filmle başladı defileye.Kırık Porselen fikri ve hayata geçirilişi güzeldi.Vücut makyajı yapmış mankenler ilgi çekiciydi.Günseli Türkay kırık porselen desenleri haricinde  farklı desenlere de yer vermişti.Danteller,renkli elbiseler,kalın hırkalarla oldukça beğeni toplayan tasarımcılardan oldu.Ayrıca podyuma ekibini çıkarıp beraber selam vermesi süper bir davranıştı.Tebrikler.
Son olarak  Günseli Türkay ayakkabıları istiyorummmmmmmmmm <3

Mehtap Elaidi'nin çoğul yalnızlık temalı koleksiyonu sade,rahat ve gösterişten uzaktı.Fotoğrafta paylaştığım gömleğin omuz detayını beğendim.Ama en çok koleksiyonun logosu haline gelmiş desenli çorapları beğendim.Onları da istiyorum :)

İkinci gün benim için Mehtap Elaidi defilesi ile sona erdi.

1 yorum:

Cocorosie dedi ki...

bence günselinin ayakkabılardan isteme sonra sonun o podyumda düşmesine ramak kalan model gii olaiblir canımm:)

darkhighfashion.blogspot.com