Sayfalar

11 Şubat 2011 Cuma

YENİ HABERLER!!!!!


Şu son iki üç gündür meslek hayatımla alakalı öyle aşalayıcı olaylara tanık oldum ki.. Anlatıp can sıkıcı olmak istemiyorum.Ama ülkemizde tasarıma ve tasarım yapan insanlara değer verilmediğini anladım.Bence insan beynini yoran bu iş bu kadar hafife alınmamalı ve böylesine ucuz olmamalı.
Herneyse ben size güzel haberler vermek için başlamıştım bu posta.. 
Artık tasarımlarım Akmerkez Fashionable Price'da..First Love koleksiyonumdan bazı parçalar ve henüz kimsenin görmediği yeni bir kaç tasarımım var. Merak edenleri Akmerkez Fashionable Price'a davet ediyorum :)
Ayrıca 28 şubatta kimseciklere söz vermeyin.Ajandanıza hemen kaydedin çünkü Al Jamal'de Pera Moda Platform'la ortak bir organizasyonda First Love koleksiyonumu tanıtıcam.
Etkinlikle alakalı detaylı bilgi şurada
Son olarak ben çooook yoğun talep olan bir koleksiyona başladım.Başladım derken şuan sadece aksesuar,desen araştırmaları yapıyorum.Ortaya çıkmış herhangi birşey yok. Ama çok yakında :)Özellikle o şeyin ?? müdavimleri bayılıcak :) Beni mail yağmuruna tutucak :)) 
IFW bittikten sonra hayatıma geri döndüğümde gördüm ki; ben oradan oraya sürüklenmeli,koşturmalı,çok yoğun ve yorgun olduğum hayatımı aslında çok seviyorum.Özlediğimi farkettim :)
Dip Not: Foto geçen seneye ait.Çenemdeki sivilceyi silebilirdim.Ama doğal kalsın istedim :) Gözüne batanlar için üzgünüm :) 
Sevgilerimle :)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

canım fotoyu sen beğenmesem yada beğenilceğini ummasanda bence gereçk canlı canlı gördükten sonra kusur değil güzellik aranmalı bence ...devrik cümle oldu kesin :)

umarım etkinliğe katılırım merakla bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

evet tatlım ,amann bende yaparım, odur ,budur.sadece konuşuyorlar :)
başarılar tatlımm :)
hazırlayacağın koleksiyonda, ilhamın bol olsun :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

Mustafa'cım evet cümle devrik olmuş ama gercek halini gordm guzeldi fotodaki kusurların onemlı deılmı demek istedin :) cıdden anlamadm :D
Etkınlıge beklıorm :D
@habinos Aynen ben kimseye kulak asmıyorum artık kim ne dusunurse ne yaparsa yapsn ben kendi işime bakıorm
Cok tesekkur ederm :D

Adsız dedi ki...

foto doğal ve güzel bir sivilceden bir şey olmaz :)Buyurgel - Aradığın Her Şey Burada!..

MODA DUYGUSU dedi ki...

hahahah tesekkürler böyle düşündüğün için adsız arkadaşım :))