Sayfalar

10 Şubat 2011 Perşembe

İSTANBUL FASHION WEEK THIRD DAY!!

Özgür Masur'un Osmanlı kültüründen gelen Ebru'yu desen olarak kullanması süperdi.Püsküller,haute couture elbiseler harikaydı. Bu defilede günlük kullanılabilicek parçaların olması ayrı bir güzellikti bence.Özgür Masur IFW'de ses getiren tasarımcılarımızdan oldu.Başarılar.
Sanırım Serenay'ın canı sıkkındı.Podyum'da resmen asık suratlıydı.


Avva defilesinde çok güzel detaylar vardı.Triko deri karışımı hırka favorim(İkinci fotoğrafta)Çantaları da çok beğendim.Türk erkeklerinin çok renksiz sade giyindiğini göz önüne alırsak AVVA ticari olarak doğru yapmış olabilir.Ama bence ufak tefekte olsa biraz renk olsaydı keşke.Erkeklerin de renkli giysiler giyinmesini istiyorum.En azından ufak tefek detaylarla alıştırma yapabilirsiniz =)



Gamze Saraçoğlu defilesine bayıldım.İddialı,marjinal giysileri çok sevdim.Gamze Saraçoglu'nun koleksiyonlarını ve fikirlerini seviyorum.Yine çok sevdim.Renkler ,kumaşlar, saç,makyaj hepsi bir bütün ve süperdi..


Stylingini Ece Sükan'ın yaptığı Derimod defilesinde her tarza hitap eden deri montlar,pantolonlar vardı..Defile sonunda Emre Altuğ şarkı söyledi.
Mavi defilesi podyumda bir çok yabancı mankeni ağırladı.Yıkamalarıyla,yırtıklarıyla,zımbalarıyla güzel jeanler gördük defilede.Ayrıca kullanılan ayakkabılara bayıldım.



Şu önde duran bayan mankenin adını sanını bilen var mı? Aşırı derece de bayıldm kıza.Sempatik ve doğal davranıyordu :) 
Bir çok yabancı mankenle aynı podyumu paylaşan Burak Gacemer çok başarılı bulduğum isimlerden.Mesleğinin hakkını veriyor. Mavi defilesinde de süperdi :)

Hiç yorum yok: