Sayfalar

10 Şubat 2011 Perşembe

İSTANBUL FASHION WEEK FOURTH DAY!!

IFW'nin son günü benim için stylingini Hakan Yalçın Öztürk'ün yaptığı Lug Von Siga defilesi ile başladı.Gül Ağış'ta gözle görülür bir değişilik vardı.Daha Avangarde tarza yönelmiş olan tasarımcının koleksiyonunu bir hayli başarılı buldum.Birinci fotoğraftaki mavi eteğe bayıldımmm.Harika bir parçaa.Bu da benim olsunnnnnn <3







IFW acısıyla tatlısıyla Koton defilesi ile son buldu. Santralde değil Discorium'da gerçekleşen defile after party ile son buldu:) 



2 yorum:

ZeynCo dedi ki...

Gül Ağış defilesi benim de favorimdi. tamamı çok güzeldi.
bu arada herhalde tam karşında 2. sırada oturduğumdan bazı fotoğraflarda çıkmışım =))

MODA DUYGUSU dedi ki...

Aynen Gül Ağış olayı bitirdi :)
Bilseydim düzgün çekerdim seni :))