Sayfalar

25 Şubat 2012 Cumartesi

CUMA GÜNÜMDEN!!

Dün KOM'un yeni koleksiyonunu görmek için Ortaköy House Cafe'deydim..Kahvaltı yaparken koleksiyona göz attım..  Kolekesiyona kalite,renk ve rahatlık açısından bayıldım.. Ayrıca çok rahat edebileceğimiz kumaşlar tercih etmişler.. Premium serisinde harika kumaşlar var.. 

Bunun rengine bayıldımmm <3

Ardından Salvador Dali sergisinde aldım soluğu.. Kesinlikle gidilip görülmeli...


Şimdide benim kombinasyonuma göz atalım;
Kısa boylu olduğum  için midi etek modasını çok tercih etmemiştim..Ancak erkek arkadaşım kendimi sınırlamamam gerektiği konusunda sürekli eleştirir beni.. 
Neyse ikna  oldum ve giyindim.. Üstelik kısa botlarla!!






Gömlek:Vintage
Etek:??
Çanta:Mango
Çizme:Casadei
Kolye:Duygu Cinisli

1 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

çizmeye cidden bayıldım...sevgiler