Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

IFW İKİNCİ GÜN!!

Karma 1 in yıldızı benim için Nihan Peker'di.Abartidan uzak, özgün ve giyilebilir tasarımlarla karşımızdaydı.Ahşap aksesuarlarla yeni bir doku oluşturulması çok
güzeldi..
Narkoz ismini verdiği koleksiyonu ilk iki koleksiyonun devamı niteliğindeydi..
Tuğba Benian ise daha önce hazırlamiş olduğu binici koleksiyonundan izler taşıyordu..
Ancak hiç görülmemiş giysiler değillerdi..
Beste Gürel kadını kendi içsel dünyasına yolculuk yapmayi ifade ediyordu..
Renk ve desen detaylari daha çok ilkbahar yazı andırıyordu..

SİMAY BÜLBÜL
Türkiye'nin ilk güzeli seçilen ve soyismi Atatürk tarafından verilen Keriman Halis Ece'den esinlenmişti..
Simay Bülbül'ün daha önce izlediğim koleksiyonları daha deneyseldi.. Avangart tarzını daha fazla hissediyorduk.Bu koleksiyonda giyilebilirlik daha önplandaydı.
Bordo uzun önü açık tulumu çok beğendim.Ancak fotoğraflayamadım..
Keriman Halis Ece ocak ayı sonunda hayatını kaybetmiş.Buradan kendisine rahmet dileyelim..

ÖZLEM KAYA:
Özlem Kaya koleksiyonunda kullanılan lazerle kesme tekniğini çok seviyorum.
Uzun elbiselerde oldukça hoş durmuştu.. Özellikle bu tekniğin deride kullanılmasını çok çok seviyorum..
Oluşturduğu tarza dalgıçların kullandığı kumaşı kullanmasını sevemedim..

NİYAZİ ERDOĞAN
W otelde gerçekleştirilen sunumda PR ajansın yaklaşımı hiç hoş değildi.. Bir aksaklıktan dolayı biraz geç gitmemizden kaynaklı ikinci sunumu bekledik..22.30'a kadar bekledikten sonra izlemeye başladığımızda çalışanların yanımıza gelip fotoğraf çekmek yasak demesiyle neye uğradığımızı şaşırdık.. 
Biz oraya haber yapmak için gidiyoruz ancak fotoğraf çekmemiz yasakmış..
Onlar bize gönderecekmiş..Sizin gönderdiğiniz fotoğrafı kullanmak zorunda mıyım? Belki ben farklı bi detay görüp çekmek istiyorum olamaz mı?
Ayrıca kaç gün oldu hala elime basın bülteni ulaşmadı.
Ben yine de çektiğim görüntüleri yayınlıyorum.
Koyu rugan ayakkabıların için kırmızı çorap kullanma fikrini çok sevdim..

Hiç yorum yok: