Sayfalar

27 Şubat 2012 Pazartesi

ŞORTLU TULUM!!

5-6 ay önce yediğimiz sarıyer böreğini özlememizle düştük yollara..
İlk defa tulum sahibi oldum.. Kotonda numune olarak hazırlanmış ancak üretilmemiş.. 
Ben fazlasıyla beğendim.. Pazar günü ve rahat etmek istediğim günlerde kurtarıcı oldu..  






Bunu yapmasak olmazdı <3



                                                  Tulum:Koton
                                                 Çorap:??
                                                 Bot:Hotiç
                                   

1 yorum:

Suzy dedi ki...

Üretilmemiş mi? Bence harika, ben bir tulum hayranı olarak etek gibi duran şort kısmına da renklere de bayıldım. Bence tulumlar gerçekten kurtarıcı haklısın Duygu. Stilin de çok ilginç geliyor bana, ilham verici ayrıca! Sevgiler...