Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

IFW DÖRDÜNCÜ GÜN!!!!

KARMA 2:
Son günün ilk defilesi İpek Arnas'ın İki Ters Bir Düz markası ile başladı..İpek Arnas tasarım el örgüleri yapıyor..
Karma 2de en çok Çiğdem Akın'ın tarzını beğendim.Üstüne düşünülmüş , farklı bir tarzı vardı..Değişik kalıplar ve dikim teknikleri kullanılmıştı.. Kullanılan aksesuarlara bayıldım.Kesinlikle almak ve kullanmak istiyorum.Bir an evvel satış noktalarını öğrenip almam lazım :)
Şafak Tokur ilginç fikirlere sahipti.En çok iki tabanlı kösele ayakkabıyı beğendim.



AVVA
Çantalar, mini bavullar, eldivenler.. Aksesuar bakımından zengindi Avva erkeği..Jean, yamalı ceketler,kaz tüyü montlarla spor şıklık içindeydi.

MEHTAP ELAİDİ
Vintage tarzdan esinlenen Elaidi defilesinde Deniz Pulaş ilgi odağı oldu..
Kullanılan desenleri ve sahne şovunu sevdim..
 
GIOVANE G. DESIGNERS
Klasik giyim erkek tarzını çok sevdiğim için bana hitap eden bir marka Giovane..
Klasik tarza karıştırılmış renkler fazlasıyla beğenimi topladı.Bordo,turuncu,mavi o kadar dozunda kullanılmıştı ki..
Renk sevmeyen Türk erkeklerine  kullanılan aksesuarlar , belki renk kullanmaya teşvik edebilir..

Hiç yorum yok: