Sayfalar

16 Şubat 2012 Perşembe

IFW DÖRDÜNCÜ GÜN NE GİYİNDİM!!!

IFW son gününde aslında çok başka bir kombinasyon vardı aklımda..Her ne kadar kaldıran bi ortam olsa da ben yinede mevsimide göz ardı etmeme taraftarıyım.. 
Mevsime göre yazlık kalacağını düşündüğümden vazgeçtim.Evde de olmadığım için  bunları ayarlayabildim.. 
Ayrıca çorabın azizliğine uğradım.. Giyindiğim çorap kaçtı.. Pentiden yok gibi aldım.Ama hiiiiiiiiiiiiiiçççç memnun kalmadım.Bayağı muz çorap gibi.. 
Kimseye tavsiye etmiyorumm.. 
Etekte benim tasarımım ancak bir müşteri için hazırlamıştım. Yurtdışına gittiği için alamamıştı..Boyu da o yüzden biraz kısa geldi bana göre.. 
Fikri sevdiğim ama sonucu sevmediğim bi kombinasyon oldu... ://
Aslında Fashion week'te daha deneysel giyinmenin taraftarıyım.Daha sokakta giyinemeyeceğimiz farklı.Ancak o kadar karmakarışık günler geçiriyorum ki herşey karışık.. Umarım sonrası için herşey düzelir ve istediğim kombinasyonlarla postlayabilirim.
xoxo





Etek ve yüzük: Duygu Cinisli
Kazak: Gazebo
T-shirt ve bileklik:Mango
Çorap:Penti
Bootie:Marc Jacobs
Gözlük:Chloe

7 yorum:

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

vavvvv... kuzum hakikaten günün anlam ve önemini üzerinde taşımışsın,harika olmuşsun hele hele etek olayı patlatmış resmen...bayıldım

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok hoş olmuşsun yine.. son resmin favorimm...Çok güzel çıkmışsın...

Kürksever dedi ki...

Gözlükle çok şık ve "cool" çıkmışsın:)

Adsız dedi ki...

farklılığını beğeniyorum ve sana çok yakıştırıyorum :
mutlu kal :)
http://habinos.blogspot.com/

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

saçlar daha minimalist olsa yakışırmış:)

nedim dedi ki...

yok gibiye hiiiç benzemiyor yani. Baya baya belli oluyor her şekilde:) adını yanlış koymuşlar bence:) ama kombin şahane , alışılagelmiş IFW ler de gördüklerimizden çok farklı..

Marcela Gmd dedi ki...

Wow I love your skirt!!!
Maybe we can follow each other?
You like art and fashion?

Besos, desde España, Marcela♥