Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

IFW ÜÇÜNCÜ GÜN!!!!!!!

EROL ALBAYRAK
Erol Albayrak defilesine geç kaldım.En sonuna yetiştiğim defileden birkaç poz yakalayabildim..





STUDIO KAPROL
Arzu Kaprol'un projesi olan Studio Kaprol projesi IFW boyunca izlediğim en iyi defilelerden birisiydi..
Gülcan Ardıç'ın koleksiyonunda Özgecan Ardıç'ın tasarlamış olduğu baskılarıda çok beğendim..
Ahmet Baytar'ın neon ayakkabılarına sahip olmak istedim..
Tolga Turan'ın bolero ve pançoyu erkeklere monte etmesini çok sevdim..
Ali Bayramoğlu ise kendisine oldukça güvenen kadını simgeliyordu.Dikiş oyunlarını ve ustalıkla lanse edilmesini çok sevdim..
Ayrıca aksesuar tasarımı Ahmet Baytar'ın yanı sıra Bilge Köprülü'yede aitti..

adL+Cengiz Abazoğlu defilesi oldukca kalabalıktı ve unluleri agırladı.
Koleksiyondan cok Ana Beatriz ilgi odagı oldu..
Podyuma doşenen yeşil renkli kaygan döşeme yüzünden biçok manken düşme tehlikesi yaşadı.Ayakkabılarda oldukça dengesiz gibiydi.. Biraz Gucci'den, biraz YSL'den
alınmış gibiydi..

Hiç yorum yok: