Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

IFW BİRİNCİ GÜN!!!

Ifw benim için Berinza defilesi ile başladı..Tamamı kurk ve derilerden oluşan koleksiyonun sunumu tam 45 dk sürdü..
Ben kürk ve deri çok sevdiğim için beni rahatsız etmedi.Ancak sevmeyenler içinse tam bir işkenceydi..

TUVANA BÜYÜKÇINAR
Ciddiyet paradosi ağırbaşlı ve eğlenceli gibi iki uçtaydı... Tuvana'nın nın alışılagelmiş renkli eğlenceli tarzından  uzaktı..Kalıp ve dikişlerin usta ellerden çıkmış olması tasarımların güzelliğini oldukça ön plana çıkarıyordu..

ATIL KUTOGLU
Defile alanına erken gelmeme rağmen ayakta durmayı tercih ettim.fotoğraf çekebilmek adına..
çok yanlış bir karar aldığımı 45 dk bekledikten sonra ayaklarımın acısıyla anladım:( Çok bekledik, çok dedikodu işittik değdi mi ? Tartışılır.. Kürkler,deriler ve geçen yazdan kalma renkler..

Atıl Kutoglu defilesinde sevdiğim tek detay aşağıdaki elbisenin deseni ve renkleriydi..


Hiç yorum yok: